PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS
1. PRISTATYMO INFORMACIJA
- Nemokamas pristatymas virš 50 €
- Visi užsakymai siunčiami po vieną tiesiai iš mūsų sandėlio per 24-48 valandas nuo užsakymo pateikimo
- Užsakymai pristatomi pirmadieniais-penktadieniais, savaitgalio užsakymai pristatomi pirmadienį ir antradienį.
- Numatomas pristatymo laikas prasideda nuo jūsų užsakymo išsiuntimo dienos.
- Atkreipkite dėmesį, kad atlikę užsakymą negalime atlikti jokių didelių pakeitimų ar atšaukimų.
2. IŠANKSTINIAI UŽSAKYMAI
Visi iš anksto užsakyti produktai bus išsiųsti prekės puslapyje nurodytą pristatymo datą arba anksčiau. Jei jūsų užsakyme yra ir sandėlyje esantis produktas, ir iš anksto užsakytas produktas, jie bus išsiųsti tuo pačiu metu, kai atvyks iš anksto užsakyta prekė. .
3. PRISTATYMO LAIKAS
- UPS Express Siuntimas (1-2 darbo dienos)
4. MOKESČIAI
Deja, mes nesame atsakingi už jokius su jūsų užsakymu susijusius importo ar muitinės mokesčius. Patikrinkite savo šalies įstatymus, kad sužinotumėte, ar nebus papildomų išlaidų. Tai apima visus importo mokesčius už užsakymus, siunčiamus naudojant NEMOKAMAS greitojo pristatymo paslaugas.
Jei jūsų užsakymui taikomi muitai ir mokesčiai ir jūs atsisakote mokėti, mokesčiai bus išskaičiuoti iš bet kokių grąžintų pinigų.
5. VĖLAVIMAI ARBA PRASTOMI UŽSAKYMAI
Pateikdami užsakymą įsitikinkite, kad nurodėte teisingą pristatymo adresą, nes FPRO neprisiima atsakomybės už trūkstamus siuntinius, kurie buvo išsiųsti neteisingu adresu arba buvo prašomi palikti kaimynui ar ūkiniam pastatui.
Apie bet kokius užsakymų neatitikimus, susijusius su dingusiomis ir (arba) pamestomis prekėmis, turite pranešti mums raštu el. pašto adresu hello@fpro.com.
Jei jūsų užsakymas bus grąžintas į sandėlį dėl neteisingo adreso, paprašysime apmokėti siuntimo išlaidas, reikalingas pakartotiniam jo išsiuntimui.
Jei atsisakote sumokėti siuntimo išlaidas, mes jas išskaičiuosime iš visų sumokėtų pinigų.
Prekės negautos, bet stebėjimas rodo, kad jos buvo pristatytos
Taip gali nutikti, kai daiktai siunčiami į darbo vietą. Kai kuriais atvejais jūsų prekė gali būti pristatyta į pašto skyrių ar kolegą jūsų įmonėje ir kažkas kitas už ją pasirašys.
Taip gali nutikti, kai daiktai siunčiami į darbo vietą. Kai kuriais atvejais jūsų prekė gali būti pristatyta į pašto skyrių ar kolegą jūsų įmonėje ir kažkas kitas už ją pasirašys.
6. SIUNTŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS
- Jei nesate visiškai patenkinti savo pirkiniu, galite jį grąžinti per 14 dienų, kad būtų grąžinti visi pinigai arba būtų pakeisti.
- Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti tokios pat būklės, kokią ją gavote. Jei įmanoma, jis turėtų būti originalioje pakuotėje, jei ne, nesulenkite Ball Mastery kilimėlio.
- Norėdami pradėti grąžinimą, susisiekite su mumis el. paštu hello@fpro.com per 14 dienų nuo prekės gavimo.
- Pateiksime instrukcijas, kaip grąžinti prekę.
- Gavę grąžintą prekę, ją apžiūrėsime ir informuosime apie pinigų grąžinimo ar keitimo būseną.
- Jei jūsų grąžinimas bus patvirtintas, mes inicijuosime pinigų grąžinimą pagal jūsų pradinį mokėjimo būdą arba pateiksime jums keitimą.
- Siuntimo išlaidas grąžinant prisiima klientas.
- Mūsų mobilioji programa suteikia visą gyvenimą trunkančią prieigą prie visų funkcijų ir privalumų. Atminkite, kad mes nesiūlome grąžinti pinigų už jokius pirkinius, įskaitant FPRO Treniruočių Programos pirkinius. Mes galime keisti programą be įspėjimo. Jei kyla problemų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Įsigydami prieigą visam gyvenimui, sutinkate su mūsų pinigų negrąžinimo politika ir sąlygomis.
- Atkreipkite dėmesį, kad dėl higienos ir saugos sumetimų nepriimame jokių FPRO Grip Kojinių ir FPRO Apsaugų laikiklių grąžinimo. Patariame klientams prieš perkant atidžiai peržiūrėti gaminio specifikacijas ir informaciją apie dydį.
Mūsų prekės ženklas yra jūsų prekės ženklas, todėl jei turite klausimų, susisiekite su hello@fpro.com ir vienas iš komandos susisieks su jumis kuo greičiau.